iklan....Layanan iklan anda.. untuk di klik

SELAMAT DATANG..Para tetamu yang dikasihi

Selasa, 13 Julai 2010

Hari selasa yang suram

disaat saya mencoretkan bingkisan ini,diluar sana hari hujan yg mendinginkan cuaca panas sepanjang hari. aah boringnya dahlah world cup pun habis .kalau tak ari² mengadap tv je kejenye.
demam piala dunia memang membuatkan saya demam ,sebab apa ....sebab nak bayar bil elktrik yg dah melebihi dari jangkaan, punah semua perancangan bulan ni. apa apa pun malam ni layan astro arena tengok ns lawan kedah live 8.30 ni. jom kita layan balik liga M kita. sama² support balik liga tempatan . ayuh sorakan 1malaysia pada bolasepak kita.. saya tetap dengan pasukan kejor yop kejor kesayangan....

(aku dah tertipu rupanya ,semalam tak ada game la... hahahaaa terkena aku dengan astro.)

1 ulasan:

velasrizal berkata...Reply To This Comment

hahha mmg boring bila dh xde game bola dh skrg ni..

EMILY Penganti Pamela Anderson Di Baywatch ?