iklan....Layanan iklan anda.. untuk di klik

SELAMAT DATANG..Para tetamu yang dikasihi

Isnin, 13 September 2010

Semua kerana Sosilawati

   Salam dihari yang mulia ini. kita dikejutkan dengan berita kehilangan jutawan kosmetik terkenal iaitu dato' Sosilawati Lawiya bersama 3 orang lagi sahabatnya,beberapa hari sebelum kita menyambut hari raya. pasukan yang paling sibuk sudah tentu pasukan polis. bertungkus lumus mencari bahan² bukti dan saksi bagi mencari puncanya.


Hari raya ke3.dikejutkan pula dengan berita penemuan bahan bukti utama iaitu rangka manusia dibakar dengan begitu kejam . polis masih lagi menyiasat kes ini. tapi apa yang pasti keempat² mangsa itu rasanya ialah mereka yang hilang tadi. cuma pengesahan secara rasmi belum di umumkan.
apa² pun hanya tuhan sahaja yang maha mengetahui perkara sebenarnya.

kepada keluarga mangsa takziah diucapkan. bersabarlah itu yang utama.

tapi apa yang saya nak ceritakan disini ialah, rata² blog yang saya lawati semuanya berita sosilawati . samaada pautan ,pandangan ataupun luahan. keyword sosilawati naik mencanak. teruskan blogger² semua gunakan kesempatan apa yang terhidang.

1 ulasan:

Syed Nizam Syed Omar berkata...Reply To This Comment

lepas raya,pihak pilis dah kena jadi group csi lah.cepat2 lah jatuh hukum kat penjenayah tu..sakit jiwa dah ni..jangan ada keturunan yang idup..heheh