iklan....Layanan iklan anda.. untuk di klik

SELAMAT DATANG..Para tetamu yang dikasihi

Khamis, 28 Oktober 2010

Umur dan jantina bukan alasan untuk bergelar pencuri


Dibawah ini ada 4 rakaman cctv kejadian kecurian . sudi sudilah tengok pelbagai aksi yang dipaparkan.











hanya ini saja yang saya dapat paparkan. banyak lagi aksi² yang menarik di youtube.
Apalah nak jadi dengan dunia sekarang

5 ulasan:

eMMe berkata...Reply To This Comment

yg pakcik tu kantoi. yg pasangan suami isteri tu, isk..isk...teknik curi kangkang tuu..tak kantoi lak tu...mmg dah biasa kot buat keje cam nih...ape la yg dicuri byk betul dia amik..

Bayu Kenangan berkata...Reply To This Comment

dunia sekarang ni memang tak boleh nak percaya sesape pun... perempuan...lelaki... even kanak-kanak sekali pun

Nasir Bravo berkata...Reply To This Comment

macam2 la depa nie...awat jadi mcam nie lor..
TV Online Free

Iman berkata...Reply To This Comment

Ishhhh....ishhhh...dunia sekarng...

Fantastic Ajane berkata...Reply To This Comment

dunia skg bukan mcm dulu lagi... napa la x berubah ke arah kebaikan...